Followers

UNTUK TEMPAHAN PRODUK ..... DAN ...... PENDAFTARAN KEAHLIAN ........ SILA ISI FORM DI BAWAH SEKALI....


MAKLUMAT KEAHLIAN DAN PEMBELIAN

* Name:
* No I/C :
* No Telefon :
Email Address:
* Alamat Rumah / Perhantaran :
* Nama Pasangan :
* No I/C Pasangan :
* Bank :
* No Akaun Bank :
Nama Penaja :
No I/C Penaja :

MAKLUMAT TEMPAHAN PRODUK

Produk Pilihan
Bilangan Produk
Jumlah Pembelian
Cara Pembayaran
Pembayaran Bank Maybank CIMB
Tarikh Dan Masa Pembayaran
Catatan

Tuesday, November 24, 2009

dR SILKY

TESTIMONI dR SILKY
CEO NETWORK 1MALAYSIA HPM (WIDURI)

Salam..buat semua wanita di luar sana. Anda patut mencuba sendiri kehebatan dR SILKY. Saya telah menggunakan produk ini pada 25hb Oktober 2009 dan sampai sekarang masih lagi setia bersama dR SILKY kerana kesannya begitu ajaib. Dengan formulasi herba hasil kajian Dr Rozmey membuatkan kita yakin dengan kesannya. Apa yang dialami sendiri oleh wid ialah kulit menjadi lembap, lebih sihat bertenaga, haid mula teratur, rambut hitam bersinar dan kurang keguguran. Tiada lagi masalah keputihan dan hubungan bersama lebih bermakna buat seorang wanita. Ada lagi cerita menarik widuri bersamma dR SILKY..nak tahu..boleh hubungi widuri sendiri dan kita boleh kongsikan kisah menarik bersama. Untuk pengetahuan semua wanita, dR SILKY diminum malam sebelum tidur dan dalam satu kotak mengandungi 30 sachet iaitu penggunaan selama sebulan. Terima kasih kepada Dr Rozmey kerana menghadiahkan dR SILKY kepada semua wanita.





Dapatkan sekarang !!!
Sekotak RM 200
Ahli sekotak RM 150
3 kotak cuma RM 450 (jimat) + keahlian percuma

Revolusi baru dalam penjagaan kecantikan, Dr.Rozmey tampil lagi dengan produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita dari luar dan dalam. Formulasi ajaib ini adalah hasil penyelidikan dan pemerhatian Dr.Rozmey yang mampu mengabungkan ramuan terpilih yang bertindak secara sinergi yang mampu memberikan bentuk badan dan kulit wanita.

Kebolehan dR Silky membentuk pinggul dan payu dara memberikan keyakinan dan kepuasan pada wanita yang mampu miliki bentuk badan idaman.

Kandungan dR SILKY
Vitamin C: Anti-Oxida yg melindungi dari kecederaan radikal bebas yang menyebabkan sakit jantung dan kanser dan membantu pertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen.
Vitamin E: Anti-Oxida yang mampu meneutralkan radikal bebas yang merosakkan badan.Ia juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luka. Ia mampu melindungi otot jantung dari tercedera
Folic Acid: Amat penting untuk pembentukan sel darah dan sel-sel yang cepat pertumbuhannya. Vitamin utama untuk fungsi dan pembaikian sel-sel badan.
Marine Kolagen: Mampu membantu pembentukan kulit dan mengurangkan kedut.
Lobata: Kaya dengan phyto-estrogen yang akan mempercepatkan dan stabilkan hormone wanita. Ia amat penting dalam mengekalkan tahap sel-sel badan wanita berada dalam tahap yang terbaik membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.
Mirifica: Merupakan tumbuhan yang ada natural phyto-estrogen yang amat berkesan dalam memperlahankan proses penuan seperti kedutan kulit, rambut, tulang dan payu darah yang kendur.

CARA PENYEDIAN:

Campurkan serbuk dR Silky dengan 300 ml air dalam bekas yang bertudung , goncangkan dan sedia untuk diminum sebelum tidur.

No comments:

Post a Comment