Followers

UNTUK TEMPAHAN PRODUK ..... DAN ...... PENDAFTARAN KEAHLIAN ........ SILA ISI FORM DI BAWAH SEKALI....


MAKLUMAT KEAHLIAN DAN PEMBELIAN

* Name:
* No I/C :
* No Telefon :
Email Address:
* Alamat Rumah / Perhantaran :
* Nama Pasangan :
* No I/C Pasangan :
* Bank :
* No Akaun Bank :
Nama Penaja :
No I/C Penaja :

MAKLUMAT TEMPAHAN PRODUK

Produk Pilihan
Bilangan Produk
Jumlah Pembelian
Cara Pembayaran
Pembayaran Bank Maybank CIMB
Tarikh Dan Masa Pembayaran
Catatan

Saturday, January 9, 2010

Testimoni Terbaru

Produk Gain 5
Pertama Kali Mencuba Gain 5 Tidak Kecewa

Jitra, 22 Jan (HPM) Percubaan pertama menggunakan Gain 5 tidak menghampakannya kerana memberi kesan positif pada pertambahan berat badan gadis ini, Shuhaida Ahmad , 20.
“Saya rasa sangat berbaloi dengan Gain 5 ini kerana memberi perubahan berat badan saya bertambah dari 48kg kepada 55kg dalam tempoh dua bulan saya menggunakan. Kawan-kawan tergejut dengan perubahan berat badan dan mereka bertanyakan rahsia sebenar .Nampak gayanya kawan-kawan juga turut berminat dengan Gain 5 kerana masing-masing minta tolong saya belikan ,” kata pelajar Kolej Komuniti di sini. Shuhaida berkata beliau akan terus menggunakan Gain 5 ini sehingga mendapat berat dengan ideal .


Produk dR-II

Melecet dileher terus hilang Tanpa parut

JITRA, 22 Jan (HPM) – Seorang suri rumah terpaksa menderita hampir lima bulan kerana mengalami masalah kulit melecet tanpa diketahui puncanya. Azizah , 56, yang berasal dari Melaka terpaksa menanggung rasa sakit di lehernya yang merah serta gatal walaupun beberapa kali mendapatkan rawatan di klinik .

“Pada suatu hari saya tergerak hati membeli produk DR 11 kerana mendapati ubat dari klinik tidak mmenbawa sebarang kesan.“Selepas menggunakan produk DR 11 selama sebulan saya mendapati kesan melecet semakin kering dan kelamaan terus hilang dan pulih.“Bengkak urat kaki saya juga hilang sejak mengamalkan DR 11….saya semakin sihat dan cergas .” kata Azizah. P

erubahan ini menyakinkan beliau dan keluarga untuk menggunakan produk HPM malah suami Azizah juga turut menggunakan DOC K baru-baru ini kerana mengalami masalah strok.


Jerawat Hanya Tinggal Kenangan Selepas Guna dR-II

Sebelum

Selepas

JITRA, 15 Jan (HPM) – Natijah gemar menukar banyak produk untuk wajah, seorang gadis yang asalnya tidak mempunyai jerawat dimuka terpaksa menanggung masalah itu selama beberapa tahun.

Rabina Hat, 31, dari Changlun di sini berkata semasa usia remaja wajah beliau tidak mempunyai sebarang masalah namun apabila usia meningkat 20-an segalanya berubah. “Saya dah pandai guna bermacam-macam jenis produk, sekejap guna produk itu produk ini, asalkam ada keluaran baru saya mesti nak cuba.

“Akibatnya muka saya ditumbuhi jerawat…sejak itu saya mula hilang keyakinan diri sehinggalah dicadangkan menggunakan DR II pada Julai 2008,” katanya yang bertugas sebagai kerani di sebuah syarikat swasta. Beliau berkata selepas menghabiskan tiga kota DR II , segalanya berubah.

Jerawat dimukanya semakin kurang malah masalah resdung beliau juga semakin baik. Tambahnya jerawat di wajah hanyalah tinggal kenangan baginya dan bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan beliau.


dR-II Bantu Kurangkan Whitehead

JITRA, 14 Jan (HPM) – Walaupun masalah whitehead di sekitar hidung dan muka dianggap masalah kecil bagi sesetengah orang, namun bagi Suhaiza Sa’aat whitehead dianggap menganggu penampilan.

Surirumah berusia 29 tahun ini berkata bagi mengurangkan masalah itu beliau cuba menggunakan DR II pada hujung November lalu dan selepas sebulan whitehead di mukanya semakin kurang.

“Kalau dulu saya terpaksa picit kerana geram melihatnya di muka saya…apabila picit keluar macam nasi putih. “Bukan setakat dihidung..di pipi dan di bawah mata saya juga ada whitehead tapi saya bersyukur selepas minum DR II, wajah saya nampak berseri sedikit berbanding dulu,” katanya yang tinggal di Kuching, Sarawak.

Selain itu, masalah migrain yang dialami Suhaiza juga semakin baik selepas minum jus itu.Jika dulu beliau kerap sakit kepala tapi sekarang semuanya semakin pulih.


Parut Luka Kemalangan, Jerawat Pudar Dengan dR-II

Sebelum

Selepas

Sebelum

Selepas

JITRA, 30 Dis (HPM) – Seorang pengedar produk Herba Prima Marketing Norazlia Shahrome kini mampu tersenyum apabila melihat anak gadisnya sudah pulih dari masalah resdong dan jerawat kronik di muka.

Menurut Norazlia bukan sahaja masalah itu, parut kemalangan anakya kesayangannya itu turut pudar walaupun sebelum ini meninggalkan parut yang berbonggol-bonggol.

Katanya setahun yang lalu anaknya Nuriylia Nordin,15, telah menghadapi kemalangan jalan raya dan dia telah mengalami luka di bahagian tangan seperti di siku dan juga bahu, luka yang agak ketara .

“ Dalam masa yang sama, anak saya juga mempunyai penyakit resdung yang agak serius, mukanya sering mempunyai jerawat yang tidak reda-reda.. dia berasa malu apabila bersama rakan- rakannya yang mempunyai kulit yang cantik, tahap keyakinannya juga semakin rendah.

“Cara dia memakai tudung, dia tidak mahu melipatkan tudungnya kerana ingin menyelindungkan jerawat dan parut di tepi pipi Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk anak saya mencuba produk dR-II.

“Alhamdulillah masalah yang dihidapi oleh anak saya dapat diatasi,Dalam masa seminggu mengamalkan sehari sepeket jus dR-II, jerawat di mukanya mengecut, bibirnya merah bak delima merekah bak kata orang dulu-dulu. Saya bersyukur tahap keyakinannya meningkat dari hari ke hari…penampilannya pun makin menyerlah ramai yang menegur akan perubahan tekstur mukanya,” kata beliau.

Bercerita lanjut dan berbalik kepada parut kemalangannya Norazlia berkata beliau dan anaknya terkejut mendapati parut di bahunya hilang sama sekali dan parut di siku makin nipis dan tidak berbonggol-bonggol lagi.

Katanya anakbeliau terus menggunakan dR-II dengan penuh keyakinan kerana percaya rumusan Dr. Rozmey ini memang dapat memulihkan masalah kulit.

“Oleh itu, bagi yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, kedutan, kulit tidak serata, mahupun masalah parut ataupun penyakit kulit yang kronik jangan takut untuk mencuba produk dR-II yang dirumuskan oleh Dr.Rozmey .

“Kongsi banyak pengalaman dengan kami termasuk saya yang merupakan pengguna Jus Mate 5 sebelum ini, jadi hubungi saya di nombor 013-2162559 atau 013-7481176,” kata beliau.


Produk Jus Mate5

Kata Suzana, JM5 Buat Susu Badan Banyak Dan Kulit Anak Cantik.

JITRA, 13 Jan (HPM) — Seorang testimoni Jus Mate 5 yang dijemput Datuk Dr Rozmey Che Din semalam untuk rakaman khas Nona di TV3 menceritakan pengalaman menakjubkan beliau semasa menggunakan Jus Mate 5.

Suzana Mohd Yusuf, 38, dari Taman Selasih Kulim berkata beliau menggunakan Jus Mate 5 semasa anaknya berusia lima bulan iaitu pada Mei 2008. Katanya ketika itu anaknya masih menyusu badan namun beliau yakin Jus Mate 5 dapat menurunkan berat badannya yang ketika itu 60 kilogram (kg).

“Alhamdulillah…selepas lapan minggu berat badan saya turun kepada 47 kg dan paling saya gembira, semasa minum jus itu, susu badan saya sangat banyak…mungkin disebabkan hormon saya yang stabil. “Satu lagi saya perasan kulit anak saya halus dan cantik…badan dia tak jadi ruam macam abangnya yang lain walaupun seharian pakai pampers,” kata beliau yang kini masih mengekalkan berat badan 47 kg walaupun berhenti menggunakan JM5. Katanya sejak mendapat berat badan ideal ini, beliau bertambah yakin untuk berjumpa orang ramai malah berjaya menjadi pengedar aktif hasil dari penggunaan jus itu.


Lebih Setahun Berlalu Berat Badan Kekal 51kg

JITRA, 11 Jan (HPM) – Lebih setahun Yatimah Johar, 37, dari Sungkai, Perak berhenti dari menggunakan Jus Mate 5, namun berat badannya masih kekal dengan berat 51 kilogram. Yatimah berkata beliau menggunakan JM5 pada Jun 2008 kerana berat badannya mencecah 65 kg.

Pengambilan selama dua bulan itu berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 14 kg dan beliau berhenti menggunakannya pada bulan Ogos tahun itu. “Hari berlalu, bulan berganti bulan dan kini lebih setahun saya berhenti menggunakan jus itu…dalam tempoh tersebut tiada langsung kenaikan berat badan berlaku.

“Saya mengamalkan diet seperti biasa tanpa rasa lapar dan saya amalkan minum air kosong yang banyak. Sehingga kini saya kekal cergas dan bertenaga walaupun hanya makan nasi sekali seminggu,” katanya yang hanya mengambil nasi jika ada kenduri dan bersama sanak saudara.

Yatimah berkata keajaiban JM5 sentiasa dikongsi kepada rakan-rakan dan sesiapa sahaja yang mengenali beliau. Sementara itu, beliau berkata walaupun hanya suri rumah, namun beliau berjaya mendapat bonus lumayan setiap bulan hasil menjadi pengedar produk HPM.


Gemuk, Jerawat Selepas Guna JM5


JITRA, 9 Jan (HPM) – Hampir setahun dibelenggu masalah jerawat dan berat badan berlebihan, seorang ibu kepada dua orang anak akhirnya berjaya menyelesaikan masalah itu selepas minum Jus Mate 5.

Nor Ashikin Azizan,25, dari Kuala Lumpur berkata tahun lalu beliau langsung tidak datang haid dan tidak tahu apa puncanya. Katanya berat badan beliau pula naik secara mendadak sehingga mencapai 65 kilogram (kg).

“Muka saya pula ditumbuhi jerawat besar seperti ada air di dalamnya…tengok muka sendiri sangat mengerikan, saya jadi hilang keyakinan diri. Malah nak keluar rumah pun saya malu.

“Sehinggalah pada bulan puasa lalu saya berjumpa dengan upline saya kak Nurul di Kuantan, Pahang dan beliau mencadangkan saya menggunakan JM5,” kata beliau.

Nor Ashikin berkata setelah menggunakan jus itu selama sebulan, berat badan beliau mula turun dan jerawat di muka semakin hilang.

“Bukan itu saja, dalam masa yang sama,haid saya kembali normal dan sehinggalah bulan Disember, berat badan saya turun kepada 56 kg dan disahkan pula mengandung anak ketiga,” tambahnya lagi.


Jus Mate 5

Terbaru dan terkini.... testimoni Jus Mate5..team Network 1Malaysia HPM... petang tadi 16/1/01 saya (liza) ada call...nak tanya macamana ada perubahan ke tak...alhamdulillah katanya namanya pun (liza) Berat sebelum guna 73 kg dah turun 67 kg kurang sebanyak 6kg (8 paket) pengunaan awal jan yang lalu..Dia ikut tip-tip yang diberi. Maaf gambarnya belum dapat dimuat naik...Insyaallah saya akan percepatkan..


Enot Turun 15 kg Setelah Sebulan

BUKIT JALIL, 6 Dis (HPM) – Pelakon dan pelawak terkenal Enot kini berjaya menurunkan berat badan sebanyak 15 kilogram (kg) setelah sebulan menggunakan Jus Mate 5.

Peserta sehati berdansa ini sebenarnya mempunyai masalah asma namun kata Enot sejak minum jus itu beliau lebih bertenaga untuk menari di pentas rancangan itu.

“Latihan yang padat setiap hari saya tempuhi tanpa masalah semput dengan minum dua paket JM5 sehari…saya rasa lebih hebat dan cergas untuk menari sepanjang masa.

“Sedar tak sedar berat badan saya turun 15 kg iaitu dari 128kg kepada 113 kg. JM5 sangat menakjubkan disamping memberi kesihatan yang lebih untuk tubuh saya,” kata beliau semasa bersama-sama pengedar lain mempromosi produk HPM di sini.

Enot berkata selain membantu menghilangkan masalah asma beliau, jus itu juga menstabilkan hormon wanitanya.
Kalau dulu perjalanan haid Enot tidak teratur tetapi kini beliau tidak perlu gusar lagi memikirkan tarikh haid beliau.

“Saya akan terus gunakan jus ini untuk mengurangkan lagi berat badan saya sebanyak 50kg dalam tempoh tiga bulan akan datang…keyakinan ini saya kongsi dengan rakan artis sehati berdansa iaitu Didie Alias yang kini menggunakan DOC-K kerana mengalami masalah sendi,” kata Enot.

Ikuti pula pengalaman Didie selepas ini yang berjaya meneruskan tarian bersama pasangannya sehingga ke peringkat top 5 Sehati Berdansa dengan bantuan DOC-K.


Produk dRQ 10

JITRA, 4 Jan (HPM) – Seorang pesara tentera yang menghadapi masalah jantung kini boleh hidup lebih selesa selepas menggunakan DR Q 10 iaitu satu lagi produk Herba Prima Marketing yang dicipta khas untuk mereka yang mempunyai masalah berkaitan jantung.

Abu Hassan Mohammad, 66, berkata sejak mengambil jus itu sebulan lalu sinosis beliau semakin kurang. Jika tidak tangan saya sering jadi biru disebabkan kurang oksigen, namun apabila minum jus itu tangan saya sudah normal seperti biasa. Bukan itu saja, saya kini tidak lagi penat apabila menaiki tangga malah degupan jantung juga saya rasa lebih baik dari sebelumnya,” kata beliau.

Sementara itu, Abu Hassan memberitahu beliau juga pernah menggunakan DR Betes empat bulan lalu dan hasilnya penyakit kencing manisnya sudah dapat dikawal. Katanya beliau sangat yakin dengan produk yang dihasilkan oleh Datuk Dr Che Rozmey Che Din kerana dapat membantu menyelesaikan beberapa masalah kesihatannya.


Produk dR Betes

Lima Tahun Hidap Kencing Manis, Akhirnya Kembali Normal


JITRA, 31 Dis (HPM) – Setelah lima tahun mengidap penyakit kencing manis, seorang warga emas kini kembali normal setelah tiga bulan menggunakan DR Betes.

Munah Salleh, 64, dari Batu 5, Sik mengamalkan Dr Betes sejak Oktober lalu dan hasilnya tahap bacaan gula di dalam darahnya turun kepada 4 mmml.

Menurut Munah sebelum menggunakan Dr Betes beliau mengambil ubat-ubatan hospital namun tahap gula di dalam darahnya hanya di bacaan 8mml.

“Kaki saya juga sudah hilang bengkak dan boleh berjalan jauh berbanding dulu saya akan mudah merasa lenguh jika berdiri lama.

“Saya turut rasa cergas dan kuat walaupun menaiki kereta sehari suntuk ke rumah anak saya di Melaka…kalau tak, saya tak pernah ke mana dan hanya menunggu anak-anak pulang ke kampung,” kata beliau.

Munah berkata setiap warga emas di luar sana patut mencuba Dr Betes dan beliau gembira dapat berkongsi pengalamanya dengan pengunjung laman web HPM.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman Munah lebih lanjut, beliau boleh dihubungi di nombor 013-9869882.


Produk Doc-K

Didie Alis Menari Dengan bantuan Dock-K

BUKIT JALIL, 9 Dis (HPM) – “Kalau Enot tak perkenalkan saya DOC-K, mungkin saya tak boleh teruskan niat menari di Sehati Berdansa,” kata pelakon terkenal Didie Alias.

Beliau yang bersama Enot mempromasikan produk HPM di karnival Jom Heboh Sabtu lalu berkata semasa memulakan latihan menari bulan lalu, beliau tidak dapat menumpukan perhatian kerana sakit sendi di seluruh badannya. Kata Didie selepas mengadu masalah itu kepada Enot, beliau dicadangkan menggunakan produk Dr Rozmey iaitu Doc-K.

“Enot kata Doc-K sangat membantu suaminya untuk tampil hebat di pentas. Jadi saya tanpa ragu-ragu mencuba produk itu dan ternyata badan saya rasa lebih bertenaga menjalani latihan seharian di studio.

“Bayangkan kalau saya tak minum jus itu, saya terpaksa menanggung kesakitan sepanjang latihan sebab badan saya mudah lenguh dan kejang,” kata Didie lagi.

Menurutnya kini sudah sebulan beliau gunakan Doc-K dan juri-juri rancangan itu kagum dengan tenaga dan persembahan ‘terbang’ beliau di pentas.

Biarpun tersingkir di minggu ke enam, namun beliau tetap akan teruskan aktiviti menari sebagai hobinya yang terbaru.
“Saya akan terus guna Doc-K kerana ia berjaya membantu penampilan saya sebagai seorang wanita dan ibu yang aktif dalam lakonan dan tarian,” katanya mengakhiri perbualan dengan wartawan HPM di sini.


No comments:

Post a Comment