Followers

UNTUK TEMPAHAN PRODUK ..... DAN ...... PENDAFTARAN KEAHLIAN ........ SILA ISI FORM DI BAWAH SEKALI....


MAKLUMAT KEAHLIAN DAN PEMBELIAN

* Name:
* No I/C :
* No Telefon :
Email Address:
* Alamat Rumah / Perhantaran :
* Nama Pasangan :
* No I/C Pasangan :
* Bank :
* No Akaun Bank :
Nama Penaja :
No I/C Penaja :

MAKLUMAT TEMPAHAN PRODUK

Produk Pilihan
Bilangan Produk
Jumlah Pembelian
Cara Pembayaran
Pembayaran Bank Maybank CIMB
Tarikh Dan Masa Pembayaran
Catatan

Wednesday, July 21, 2010

Selamat datang ke laman blog Network 1Malaysia. Terima kasih di atas kesudian anda menjenguk laman blog kami. Kami merupakan pengedar produk Herba Prima Marketing (HPM) secara online Jusmate 5 merupakan produk HPM yang hebat, dan terlaris dipasaran. Perhantaran produk HPM adalah percuma sama ada di Semenanjung Malaysia, Sarawak, Sabah, Brunei mahupun Singapura.

Network 1Malaysia juga mencari wakil pengedar dari seluruh Malaysia termasuk Sarawak, Sabah, Brunei dan Singapura.Kepada sesiapa yang berminat nak menyertai team Network 1Malaysia dan betul-betul serius hendak menjadi pengedar secara online, blog promosi akan diberikan secara PERCUMA.....

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Network 1Malaysia

Call @ sms
016-3108276
@
Email
jusmate5ku@yahoo.com

Lydiawani Ezrina 23 tahun..seorang pelajar tahun akhir jurusan undang-undang di Universiti Utara Malaysia telah berjaya menurunkan berat bada dari 105kg ke 49kg dalam tempoh 5 bulan..beliau kini semakin cergas..semakin ceria..semakin sihat…dan sudah pasti semakin jelita…semua hasil dari pengamalan JUS MATE 5 dengan cara yang paling efektif..
SEMUA HASIL DARI MENGAMBIL JUS MATE 5 DAN DENGAN CARA AMALAN YANG BETUL….


PRODUK HERBA PRIMA


JIKA BERMINAT MENDAPATKAN PRODUK, TERUS HUBUNGI PENGEDAR SAH HPM 016-3108276, PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA WALAU DI MANA ANDA BERADA.

No comments:

Post a Comment